Általános Szerződési Feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal, magyar nyelven íródik.
A webáruház működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken állunk rendelkezésére.
 

A www.eurofront.hu mint weboldal szerzői jogi műnek minősül, tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a HB EuroFront Kft. előzetes írásos hozzájárulása nélkül!
A weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni előzetes írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet.

 
 

A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:

 

  • Szolgáltatói adatok ismertetése
  • Rendelési információk ismertetése
  • Rendelés menete a webáruházon keresztül
  • Megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
  • Szállítással, fizetéssel, átvétellel kapcsolatos információk, tudnivalók
  • Jótállási és garanciális információk, szavatossági tudnivalók
  • Panaszkezelés, ügyfélszolgálat
  • Az elállási jog ismertetése
  • Sütik kezelése
  • Adatvédelem

 

SZOLGÁLTATÓI ADATOK

 

Név: HB EuroFront Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Székhely és levelezési cím: 2170 Aszód, Falujárók útja 40.

Telephely és bemutatóterem: 2170 Aszód, Falujárók útja 40.

Tel.: +(36)70/321-46-76

Fax: 28/402-262

E-mail: iroda@eurofront.hu

Nyilvántartásba vevő szerv megnevezése: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága

Cégjegyzékszám: 13-09-193236

Adószám: 26324096-2-13

Közösségi adószám: HU26324096

Bankszámlaszám (HUF): 11703006-29902035 (OTP Bank)

IBAN: HU52117030062990203500000000

SWIFT: OTPVHUHB

 

RENDELÉSI INFORMÁCIÓK

 

A webáruházban történő vásárlás regisztrációhoz kötött, a megrendelés véglegesítése kizárólag bejelentkezett felhasználók számára lehetséges.

Webáruházunkon kívül megrendeléseket kizárólag a HB EuroFront Kft. hivatalos megrendelőlapján, hiánytalanul kitöltve, írásban fogadunk el, amelyet személyesen vagy e-mailen esetleg faxon keresztül adhat le.

 

A webáruházban feltüntetett termékeink személyesen is megtekinthetőek előre egyeztetett időpontban a telephelyünkön megtalálható bemutatótermünkben!

 

RENDELÉS MENETE A WEBÁRUHÁZON KERESZTÜL

 

Miután kiválasztotta, hogy melyik terméket kívánja webáruházunktól megrendelni, a termék megrendelésének folyamatát a termék kosárba helyezésével indíthatja el. A kosár tartalmát a megrendelés véglegesítéséig módosíthatja, tetszése szerint helyezhet bele további termékeket, módosíthatja az adott termékből megrendelt mennyiséget vagy akár törölheti is a termékeket. 

A megrendelés folyamatának következő lépésében bejelentkezés vagy regisztráció szükséges. Ha Ön regisztrálni szeretne, meg kell adnia nevét, e-mail címét és jelszavát. Sikeres regisztráció esetében kérjük adja meg a megrendeléshez kért információkat, szállítási és számlázási címet illetve az értesítési telefonszámot.

Ha Ön már regisztrált vásárló, kérjük adja meg jelszavát és e-mail címét a bejelentkezéshez. Ha elfelejtette jelszavát, a bejelentkezésnél kattintson az ”Elfelejtette a jelszavát?” opcióra, írja be az e-mail címét és rendszerünk generál egy új jelszót, amelyet elküldünk Önnek a megadott e-mail címre.

Sikeres regisztráció vagy bejelentkezés esetében kérjük válassza ki, hogy a terméket személyes átvétellel vagy házhozszállítással kívánja átvenni, illetve utánvétes vagy banki átutalásos fizetéssel kíván fizetni.

A megrendelés véglegesítése előtt a webáruházunk összefoglalja a megrendelés adatait. Kérjük, mindenképpen ellenőrizze a megrendelés összefoglalásában szereplő adatok helyességét!

Ha helyesnek találta a megrendelésre vonatkozó valamennyi, az összefoglalóban szereplő adatot, a ”Megrendelem” gombra kattintással tudja véglegesíteni a megrendelést.

A megrendelés elküldése után a rendszer e-mailben automatikusan visszaigazolja az Ön megrendelését.

 

MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSÁVAL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK

 

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik. Leadott megrendelés módosítása a rendelés leadását követő 24 órán belül lehetséges, ezen túlmenően - a készültségi foktól függően - adminisztrációs és/vagy egyéb többletköltség felszámításával tudunk korrigálni.

Adminisztrációs többletköltség: 1.000,- Ft + ÁFA / módosítás + anyagköltség, amennyiben a módosítás a megrendelést mennyiségileg is érinti.

Munkaszüneti napon leadott rendelés módosítása a munkaszüneti napot követő első munkanapig lehetséges.  

A megrendelés módosítása a kiszállítás időpontját módosíthatja. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. 

Termékeink általános gyártási határideje 20 munkanap. A termékek elkészülési ideje termékcsoportonként változhat, ezért a megadott gyártási határidő tájékoztató jellegű, a változtatás jogát fenntartjuk! Aktuális gyártási határidőkkel kapcsolatban kérjük érdeklődjenek kollégáinknál a megadott telefonos elérhetőségeinken keresztül!

 

SZÁLLÍTÁSSAL, FIZETÉSSEL, ÁTVÉTELLEL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK, TUDNIVALÓK

 

A megrendelt terméket saját teherautónkkal vagy futárszolgálattal szállíttatjuk gyorsan és biztonságosan a megrendelő által megadott címre, Magyarország bármely területére, amennyiben megrendeléskor a házhozszállítást választotta.  A megrendelt terméket a csomag átvételekor a kézbesítőnek kell kifizetni készpénzben, amennyiben megrendeléskor az utánvétet választotta. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. Lehetőséget biztosítunk a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére is banki átutalással, ekkor az áru értékének beérkezését követően adjuk fel a csomagot. A számlát a csomag tartalmazza. 

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Mennyiségi, számlázási és szállítási sérüléssel kapcsolatos észrevételeket a rendelés átvételét követő 24 órán belül kérjük jelezni! Csak ebben az esetben tudjuk reklamációként kezelni.

A házhozszállítás díja Magyarország egész területére szállítmányonként 50 kg-ig 13.000,- Ft + ÁFA, 50 kg felett pedig 25.000,- Ft + ÁFA.

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt terméket, ha a csomag átvételekor ki tudja fizetni készpénzben annak díját a kézbesítőnek, amennyiben utánvéttel rendel! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

A webáruházban megrendelt termékek személyesen is átvehetőek nyitvatartási időben telephelyünkön, amennyiben megrendeléskor a személyes átvételt választotta. A megrendelt áru személyes átvételének időpontjáról a megrendelőt telefonon vagy írásban értesítjük. Az értesítéstől számított 5 munkanapon belül a megrendelő az általa megrendelt árut jogosult és köteles átvenni, valamint annak vételárát az esedékességkor hiánytalanul megfizetni.

Abban az esetben, ha a megrendelt és időközben legyártott árut a megrendelő nem veszi át, kötelezettséget vállalunk arra, hogy az esetlegesen felmerülő vitás kérdések rendezését elsősorban peren kívül, kölcsönös egyeztetés útján kíséreljük meg, amennyiben ez nem vezet eredményre, úgy a Gödöllői Városi Bíróság, illetve az értékhatárra figyelemmel a Pest Megyei Bíróság kizárólagos illetékességét kötjük ki.

 

JÓTÁLLÁSI ÉS GARANCIÁLIS INFORMÁCIÓK, SZAVATOSSÁGI TUDNIVALÓK

 

Fóliázott bútorajtóinkra a gyártástól számított 10 év garanciát vállalunk! További termékeinkre a gyártástól számított 3 év garanciát vállalunk. Kivételt képeznek a felületkezelés nélkül rendelt termékeink, melyekre csak méret- és darabszám garanciát tudunk vállalni. A garancia érvényesítésekor a vevő számlával, megrendelőlappal és fényképpel köteles igazolni és alátámasztani a termék eredetét és garanciális igényét. A rendeltetésszerű használatban meghibásodott terméket a garancia keretében kicseréljük. Csak a garancia, illetve a szavatossági időn belül jelzett meghibásodásért tudunk jótállást és szavatosságot vállalni.

A webáruházban rendelt termékeinkre is ugyanezek a jótállási és szavatossági feltételek vonatkoznak. Termékeinket a vásárló egyedi igénye alapján gyártjuk le és nem raktárkészletről szolgálunk ki, tehát a vevő nem érvényesítheti a 14 napon belüli indoklás nélküli elállási jogot a vásárlástól. (Kormány rendelet: 17/1999/II.5.5§c./4§)

A számlázási és mennyiségi reklamációt, illetve a szállítás során esetlegesen keletkezett sérüléseket a rendelés átvételét követő 24 órán belül jelezni kell, csak ebben az esetben érvényesíthetőek a garanciális jogok.

 

PANASZKEZELÉS, ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

 

A vásárló észrevételeit vagy kifogásait szóban vagy írásban az ügyfélszolgálati elérhetőségeinken keresztül jelentheti be.

Ügyfélszolgálat levelezési címe: 2170 Aszód, Falujárók útja 40.

Ügyfélszolgálat telefonszáma: +(36)70/321-46-76

Ügyfélszolgálat e-mail címe: iroda@eurofront.hu

 

AZ ELÁLLÁSI JOG ISMERTETÉSE

 

A vásárló elállási jogát nem gyakorolhatja a 45/2014. Korm. rendelet 29. §-ában foglaltak esetén, így különösen olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottunk elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a vásárló személyére szabtunk.

 

SÜTIK KEZELÉSE

 

Tájékoztatjuk, hogy weboldalunk a teljesebb és kényelmesebb böngészési élmény érdekében egyedi és anonimizált egyszerű szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ.

Az internetes böngészők jelentős része az alapbeállításból adódóan elfogadja a sütiket, ugyanakkor lehetőség van ezek felhasználó általi letiltására, visszautasítására is.

Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a sütik felhasználó általi tiltása nem teszi lehetővé a weboldal és a kapcsolódó szolgáltatás teljes körű és szerződésszerű használatát.

A sütik tiltásához kérjük, hogy végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe vagy mobil eszköze böngészőjének internet/böngésző beállítások menüjében (tiltás, visszavonás). 

A felhasználó hozzájárulása esetén a szolgáltató a weboldal használata során egyedi azonosítót, úgynevezett sütit (cookie-t) helyezhet el a felhasználó számítógépén vagy mobil eszközén, melyet a böngésző kezel (pl. egyedi azonosító, honlap neve, szám illetve betűkarakterek). 

A sütik egyebek mellett gyorsítják és kényelmesebbé teszik a böngészést, elősegítik a meglátogatott oldalon nyújtott szolgáltatás(ok) teljes körű igénybevételét, hatékonyabbá teszik az oldalak közötti navigálást, a beállítások megőrzését, bizonyos esetekben a felhasználói adatok mentésével a felhasználó azonosítására szolgálhatnak. Bizonyos esetekben a böngészési szokások elemzésével a sütik lehetőséget teremtenek a felhasználó érdeklődési körének megfelelő célzott marketing és reklámüzenetek küldésére. A sütik biztosítják, hogy a meglátogatott oldal „emlékszik” a látogatóra az aktuális vagy az ismételt látogatások során.

A szolgáltató a sütik (cookie-k) elhelyezése által a felhasználóknak a weboldal használatával, igénybevételével kapcsolatos adatait kezeli.

Az adatokat a szolgáltató kizárólag összesített, anonimizált és feldolgozott formában kezeli a weboldal esetleges hibáinak és a szolgáltatás minőségének javítása érdekében, valamint statisztikai, látogatottsági adatok mérésének céljából.

 

ADATVÉDELEM

 

Cégünk számára kiemelt fontosságú a látogatóink által rendelkezésre bocsátott személyes adatok védelme, a látogatók információs önrendelkezési jogának biztosítása. A látogatók személyes adatait bizalmasan, a hatályos jogszabályi előírásokkal összhangban kezeljük és gondoskodunk azok biztonságáról. Regisztrációját, és ezzel együtt minden személyes adatát írásos kérés esetén bármikor töröljük. Adatok zárolása, helyesbítése kapcsán kérjük, forduljon írásban ügyfélszolgálatunkhoz.

A regisztrációkor és megrendeléskor megadott adatokat kizárólag a megrendelés teljesítése, a rendelési feltételek későbbi bizonyítása, illetve feliratkozás esetén hírlevél küldése céljából tároljuk. Adatait harmadik fél részére nem adjuk át, kivéve, ha a szerződés teljesítése érdekében alvállalkozó működik közre, pl. futárszolgálat. A szállítást végző partner cégek a tőlünk kapott adatokat semmilyen formában nem jogosultak harmadik fél részére továbbadni. Az adatokat kizárólag a csomag célba juttatására, sikertelen átvétel esetén a címzett értesítésére használják. A tárolt adatokat az ügyfélszolgálatunk és a logisztikát kiszolgáló munkatársaink kezelik.
Az adatokat cégünk a webáruház fennállásáig tárolja.

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. Ezen adatokat cégünk kizárólag jogilag hitelesen indokolt és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. 

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja cégünk általános szerződési és vásárlási feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

Vonatkozó jogszabályok

  • A személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény
  • Az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során szóló 1998. évi VI. törvény
  • Az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény
  • 226/2003. (XII. 13.) kormány rendelet az elektronikus hírközlési szolgáltató adatkezelésének különös feltételeiről, az elektronikus hírközlési szolgáltatások adatbiztonságáról
  • Az elektronikus kereskedelemről szóló 2001. évi CVIII. törvény